وبلاگ شخصی محمد قاسمیان

وبلاگ شخصی محمد قاسمیان

بازاریابی همکاری در فروش | بورس اوراق بهادار | تحلیل بازارهای مالی
وبلاگ شخصی محمد قاسمیان

وبلاگ شخصی محمد قاسمیان

بازاریابی همکاری در فروش | بورس اوراق بهادار | تحلیل بازارهای مالی

گفتگو با ابوالفضل میررضی رتبه 2 (دو) کنکور انسانی 94 از اصفهان

کارنامه رتبه دو کنکور انسانی 94-95 | گفتگو (مصاحبه) با رتبه دو کنکور انسانی 94-95 |
 گفتگو با سید ابوالفضل میررضی رتبه 2 (دو) کنکور انسانی 94 از اصفهان


لینک دانلود کارنامه رتبه دو کنکور انسانی 94


لطفا خودتان را معرفی کنید؟


سید ابوالفضل میر‌رضی متولد 1375 از رهنان اصفهان هستم و رتبه دوم کنکور سراسری علوم انسانی را به دست آورده‌ام و در دبیرستان استعداد‌های درخشان شهید اژه‌ای اصفهان تحصیل کرده‌ام.

نحوه درس خواندن شما برای کنکور سراسری به چه صورت بوده است؟

برنامه روزانه‌ای برای درس خواندن خود نوشتم و بر اساس اهمیت دروس نسبت به خواندن دروس علوم انسانی اقدام کردم، البته برخی از دروس مانند تاریخ، جغرافیا، تاریخ ادبیات و در مجموع دروس مفهومی برایم دشوار‌تر بودند که زمان بیشتری را برای خواندن دروس مفهومی اختصاص دادم.

از چه زمانی درس خواندن برای کنکور سراسری را آغاز کردید؟

بنده تا سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک تحصیل می‌کردم. اما در تابستان سال گذشته در المپیاد ادبیات شرکت کردم و سپس در پایان تابستان سال گذشته نیز تغییر رشته دادم و از مهر ماه سال گذشته نیز درس خواندن برای کنکور سراسری در رشته ادبیات و علوم انسانی را آغاز کردم.

میزان مطالعه شما برای موفقیت در کنکور سراسری چند ساعت بوده است؟

میزان درس خواندنم برای کنکور سراسری متفاوت با شرایط زمانی متغیر بود اما در ابتدا روزانه چهار ساعت برای کنکور درس می‌خواندم و در زمان‌های نزدیک به کنکور نیز روزانه 10 ساعت درس می‌خواندم.

در زمان درس خواندن بیشتر به کیفیت اهمیت می‌دادید یا کمیت؟

به صورت قطعی کیفیت درس خواندن برای من بسیار مهم است و بیشتر تمرکز خود را روی کیفیت درس خواندن گذاشته بودم اما کمیت درس خواندن نیز برایم مهم بوده است.

آیا در کلاس‌های فوق برنامه نیز برای موفقیت در کنکور سراسری شرکت کرده‌اید؟

تنها زیرپوشش آموزش‌های کلاس‌های مدرسه قرار گرفته‌ام و هیچ نیازی به حضور در کلاس‌های فوق برنامه برای موفقیت در کنکور نداشتم.

انتظار کسب این رتبه را در کنکور سراسری داشته‌اید؟

بله، پس از کنکور با توجه به مشاهده کلید سئوالات احتمال کسب رتبه خوب و تک‌رقمی را دادم و کسب این رتبه برایم غیر‌منتظره نبود.

آیا برنامه‌ای برای آینده خود دارید؟

یک برنامه کلی مشخص کردم و تلاش می‌کنم که به اهداف خود دست پیدا کنم اما هنوز تصمیم قاطعی برای رشته تحصیلی خود نگرفته‌ام و به احتمال قوی در دانشگاه تهران ادامه تحصیل می‌دهم.


منبع: http://libarshad1388.blogsky.com