وبلاگ شخصی محمد قاسمیان

وبلاگ شخصی محمد قاسمیان

بازاریابی همکاری در فروش | بورس اوراق بهادار | تحلیل بازارهای مالی
وبلاگ شخصی محمد قاسمیان

وبلاگ شخصی محمد قاسمیان

بازاریابی همکاری در فروش | بورس اوراق بهادار | تحلیل بازارهای مالی

گفتگو با وحید بالازاده رتبه 3 (سه) کنکور ریاضی 94 از بابلسر

کارنامه رتبه سه کنکور ریاضی 94-95 | گفتگو (مصاحبه) با رتبه سه کنکور ریاضی 94-95 |
گفتگو با وحید بالازاده رتبه سه کنکور ریاضی 94 از بابلسر


سال گذشته این روزها خودتان را برای آزمون های تابستان آماده می کردید. کمی از برنامه تابستانتان بگویید.


بیشتر نگاه به گذشته برایم اهمیت داشت. چون می خواستم پایه ام را قوی کنم. البته همگام با درس های مدرسه، درس های پیش دانشگاهی را هم پیش می بردم و به درس دیفرانسیل پاسخ می دادم. در تابستان سال گذشته، هفته ای 40 ساعت مطالعه داشتم. از اواخر تابستان ، شروع به تکمیل کتاب خودآموزی کردم که همین نوشتن باعث شد نکات و اشتباهات را فراموش نکنم.


نقطه ی قوتت چه درسی بود؟ روش مطالعه ات در این درس چگونه بود؟

درس فیزیک. مبحث تدریس شده توسط معلم را همان روز مطالعه می کردم وسعی می کردم  از نظر مفهومی به آن مسلط شوم. درسال دوم و سوم همه کتابهای درسی فیزیک را می خواندم و تمرین ها را حل می کردم؛ در سال پیش دانشگاهی ابتدا به دلیل حجم بالای کار به تمرین ها توجهی نمی کردم ولی بعد متوجه شدم که بسیاری از تمرین های کتاب به عنوان تست در کنکور مطرح شده، لذا دوباره روشم را تغییر دادم و به تمرین های کتاب اهمیت دادم. به خصوص در مورد فصل های آخر پیش 2 متن کتاب درسی را کامل خواندم و به جزوه توجهی نکردم. در تست زدن ، به نشان دار کردن تست ها اهمیت می دادم.

پشتیبان ویژه شما چه کسی بود و چه تأثیری داشتند؟

پشتیبان وی‍ژه ام آقای میعاد لقایی رتبه 8 کشور و 1 منطقه 2 بودند که ایشان هم شهری و هم مدرسه ای من هم بودند. راهکارهای ایشان در مورد زرد عمومی و دوران جمع بندی خیلی خوب بود. ضمن اینکه پدرم با پدر ایشان در ارتباط بود.


بهترین کتاب کانون که استفاده کردید چه بود و چرا این کتاب را انتخاب می کنید؟

زرد عمومی. چون تابستان با این کتاب کار کردم، با سبک سوالات عمومی آشنا شدم و باعث شد برای مطالعه ی درس های عمومی به بیراهه نروم.


منبع: http://libarshad1388.blogsky.com