وبلاگ شخصی محمد قاسمیان

وبلاگ شخصی محمد قاسمیان

بازاریابی همکاری در فروش | بورس اوراق بهادار | تحلیل بازارهای مالی
وبلاگ شخصی محمد قاسمیان

وبلاگ شخصی محمد قاسمیان

بازاریابی همکاری در فروش | بورس اوراق بهادار | تحلیل بازارهای مالی

گفتگو با صدف وفا رتبه 8 (هشت) کنکور انسانی 94 از شیراز

کارنامه رتبه 8 هشت کنکور انسانی 94-95 | گفتگو (مصاحبه) با رتبه 8 هشت کنکور انسانی 94-95 |

 گفتگو با صدف وفا رتبه هشت کنکور انسانی 94 از شیراز


لینک دانلود کارنامه رتبه 8 کنکور انسانی 94


خودتان را معرفی کنید؟


صدف وفا هستم از مدرسه فرهنگ (مسیح مفیدزاده).


در مورد برنامه مطالعه‌ی خود در تابستان پارسال برای دانش‌آموزانی که امسال در مقطع پیش هستند، توضیح دهید؟


سال گذشته تابستان همه‌ی درس‌ها را مطالعه کردم به جز تاریخ و جغرافیا و تاریخ‌ادبیات آن هم به دلیل این‌که حفظی بودند. خصوصاً دروس عمومی را در تابستان بیش‌تر تمرکز کردم و این موضوع خیلی به بنده کمک کرد.


چند ساعت را به درس‌های پیش یک و چند ساعت را به درس‌های سال سوم و چند ساعت را به درس‌های سال دوم اختصاص می دادید؟


درس‌های پیش 1 را با مدرسه پیش می‌رفتم. بیش‌تر وقتم را روی سال دوم گذاشتم چون سال سوم نهایی بود و به‌طور کامل مطالعه داشتم.


کدام درس را به طور ویژه در تابستان پارسال خواندید؟


درس دین و زندگی 2 (سال دوم دبیرستان) چون آن طور که باید مطالعه نکرده بودم.


توصیه خاصی در مورد فصل تابستان دارید؟


به نظر من تابستان یکی از بهترین فرصت‌هایی است که بچه‌ها می‌توانند درس‌هایی که احساس ضعف دارند را تبدیل به قوت کنند. به خصوص درس ریاضی را که بنده اشتباه کردم و برای این درس در تابستان آن‌گونه که نیاز بود وقت نگذاشتم، ولی بعد توانستم جبران کنم.


پارسال تابستان در ابتدای سال تحصیلی کدام درس نقطه ضعف شما بود که در طی سال تحصیلی با تغییر روش آن را به نقطه قوت خود تبدیل کردید؟


درس دین و زندگی سال دوم که مطالعه‌ی زیادتر و تمرین از طریق تست و حفظ آیه‌ها در تبدیل آن به نقطه‌ی قوت مرا بسیار کمک کرد.


آیا پشتیبان ویژه داشتید؟


بله. پشتیبان ویژه‌ی من خانم مینا توکلی‌نژاد


منبع: http://libarshad1388.blogsky.com